Söker du efter något speciellt vi skrivit om?

tisdag 2 mars 2010

I'll taste the sky and feel alive again

Jahapp, lite ny design på bloggen våren till ära! Snöstormen till trots så är det ju faktiskt mars nu.

ge mig vår nu


Dagens konstaterande:
Jag tycker inte om choklad längre. Förr åt jag choklad seriöst varje dag; för att piggna till, tröstätning, som belöning, av uttråkning osv. Jag ersatte t.o.m vanlig varm mat med choklad helt enkelt för att vanlig mat inte smakade gott alls medan choklad var det godaste jag visste. Men de senaste veckorna har jag konstaterat att jag varken blir pigg, glad eller tröstad av det längre och det smakar inte ens bra. Måste riktigt tvinga ner en bit ifall någon bjuder och jag inte vill vara oartig och tacka nej.
Fint så. Kanske jag ännu har en chans att komma i form till beach -10.





jag är rastlösrastlösrastlösrastlösUTTRÅKAD! Har ett enormt socialt behov idag också som dock stillades en aning just efter en kvarts skitsnack med min kära Suus.
nu -> river ner huset i brist på annat. typ.
//Ssussususususususss

2 kommentarer:

  1. alltså sussu tack, du gav mig världens vårkänSlor just :D VÅREN E PÅVÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄG

    SvaraRadera
  2. hihihi bra :D
    jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa de e VÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR (snart) :)

    SvaraRadera