Söker du efter något speciellt vi skrivit om?

söndag 28 mars 2010

Pampasveckan

Tjaaa!
All good things come to an end och nu är jag hemma från Vasa efter fyra trevliga pampasdagar, varav de två första bestod av festande medan de två senare bestod av chillande. Torsdagen innebar sitz, som gav mig den värsta hangovern i hela mitt liv på fredagen. Seriöst, jag mådde så illa en stund så jag nästan fick självmordstankar. Somebody put somethinig in my drink! hrrm.
Dock botade jag krapulan snabbt och smidigt med en märkes-slickepinne (vi som bor på "rikemansområdet" äter ju såna tydligen, haha) och var redo att korka upp igen redan runt klockan fyra. Denna kväll anlände även Emma till Finlands soligaste dag och naturligtvis fixade vi en videoblogg vid Fontanas wc!


Skratta eller gråt, välj själv!


Alla glada pampasfirare har faktiskt inspirerat mig, nu är jag riktigt sugen på att själv börja studera! Om ni vill ta en titt på feelisen finns det bild- och videobevis här. Nåja, det är bara att kämpa på i gymnasiet ett bra tag ännu innan jag får springa runt i halare...


-------

Kvällens fundering - varför tar så många förhållanden slut nu plötsligt? Varje gång man loggar in på facebook är det någon som har gått från "har ett förhållande" till "singel". Det är ju vår nu, borde inte kärleken spira? Mera kärlek åt folket! Make love, not war!
//Sussu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar