Söker du efter något speciellt vi skrivit om?

söndag 21 mars 2010

bloggtorka

Jag lider av bloggångest i högsta grad. Har absolut inget att skriva om, vilket är alarmerande eftersom att jag alltid annars har en massa bullshit på lager. Att inte blogga ger mig dåligt samvete, men att skriva något totalt meningslöst ger mig också dåligt samvete. Knepigt. Jag har hört mig för bland några trogna bloggläsare men deras önskemål om bloggämnen var inte riktigt rumsrena och jag vill ju inte chockera känsliga läsare med barnförbjudet material. Eller vill ni bli chockerade? ;D

Ifall ni har några förslag på vad jag borde skriva om, let me know. Som sagt, man får kommentera anonymt ifall man inte behagar utge sitt namn. Under de senaste 3 dagarna har vi haft ca 40 unika besökare så ni är ju rätt många, och någon av er borde ju ha något inspirerande förslag, eller hur?



Jag har inte hunnit färga om mitt hår, fuck.
Nu börjar det vara dags att krypa till kojs, gonatt!
//Sussu

1 kommentar:

  1. mera barnförbjudet material i denna blogg,det är ju det folk vill läsa

    SvaraRadera