Söker du efter något speciellt vi skrivit om?

söndag 7 mars 2010

uttråkad

Jag gillar faktiskt hälsokunskap.
Men idag orkar jag inte alls analysera longitudinella deskriptiva undersökningar eller lära mig hur koronarangiografi går till. Jag har dessutom ätit onyttigt och inte kunnat träna pga stukad vrist och får bara dåligt samvete av att sitta och plugga om fetma och goda hälsovanor.

Vill koncentrera mig på något roligare nu.
TYCKER ATT NÅGON KAN BERÄTTA NÅGOT KUL NU ISTÄLLET ELLER FÖRESLÅ VAD JAG SKALL ÖDSLA TID PÅ :)
btw, får massor av kommentarer/frågor/synpunkter på blogginlägg via msn/facebook/in real life och vill påpeka att vi har en fullt fungerande kommentarfunktion här som är till för att användas! :) Om du inte vill/orkar uppge ditt namn får du t.o.m vara anonym.

//Sussu

1 kommentar:

  1. Tänkte bara kika in och önska en trevlig dag.

    // Twiggy

    SvaraRadera