Söker du efter något speciellt vi skrivit om?

lördag 6 mars 2010

sleepless

Coldplay vet alltid hur det är.


Fredagen bestod av hälsopluggande och snowboarding -> somnade ofrivilligt ett par gånger under dagen av ren utmattning. På kvällen cocktails @ netti, brudarna fortsatte till melody, jag prioriterade min sköna säng.

Jag vill så gärna sova nu, helst utan att plågas av mina hemska drömmar och utan att vakna stup i kvarten, tack! Det verkar som om jag inte är gjord för att sova ensam, sover otroligt oroligt då. Överväger att hämta katten som sällskap och riskera att dö i ett astmatiskt/allergiskt/atopiskt anfall inatt.
Gonatt.
//Sussu

1 kommentar:

  1. har du svårt och somna? isåll rekomenderas ju kamomillté. :-)
    men om du har svårt att SOVA så har jag inga tips, annat än att lyssna på musik. jag lyssnar på musik nästna varje kväll aj sover själv och innan jag har märkt sover jag gott.. mardrömmar e väl nånting som försvinner med tiden tror jag?!
    de brukar ju ofta va nånting som e ogjort, nånting du e oroad för som spökar..

    SvaraRadera