Söker du efter något speciellt vi skrivit om?

torsdag 18 mars 2010

bristande självdisciplin

Hejsan!
Imorgon skriver jag hälsokunskap. Jag läser ingenting. Absolut inte en enda sida hittills idag trots att jag hade väckning kl 8 för att hinna läsa massor. Hjälp. Det är ju bara min framtid som står på spel.

Min dag hittills, i bilder:
Vaknade som en liten boll under denna hög. 2 täcken, 3 filtar, tusen kuddar (som luktar gott). Jag frös och låg kvar halva dan och snoozade.


Färgade och slingade håret, det blev fult. Färgar om det så fort jag har tid, dvs kanske lördag. Brorsan gillade den nya färgen i alla fall.


Fick paket på posten! vad månne det innehåller...?


Jo, 95 stycken av mina bilder! mycket roligare med gammaldags, konkreta foton än att bara ha dem på datorn. Nu blir det scrapbooking minsann.


Dessutom har jag hunnit lacka ena handens naglar, städat, ätit yoghurt, lyssnat på musik och läst (allt annat än hälsa). NU är det verkligen dags att börja repetera hälsovårdssystemet, motionskakan och forskningens abc. Överväger att kanske belöna mig med lite ben&jerrys då jag är klar med pluggandet.
Tjingeling.
//Sussu

2 kommentarer:

  1. naajs :) ja tror de sku va kul o beställ lite foton :) tror ja tänker göra de jag o.. e de bara partyfoton du har ;D

    SvaraRadera
  2. joo ja ska no beställ mer jag å, de va så bra kvalitet å allt :) hmm, de e 5% naturbilder, 5% resor å andra familjebilder, 90% partybilder ;)

    SvaraRadera