Söker du efter något speciellt vi skrivit om?

måndag 8 mars 2010

sportlov å sånt



ah fan, ja ha fösöka få in en Vblog nu i tusen timmar å ger upp. iallafall, i torsdags va jag å sussu vi soffis. he va kul. jag va Soffis modell ti na skolarbete som hon sku lämn in. uppgiften va alltså att sminka och styla mig samt fixa håret.
Vi had no riktit kul, myki "Fjållas" som vi sku ja sagt 2005. ;)
Ja njuter nog riktit av att bli fixad, säkert just fö he att ja int sjölv kan fix me. sköönt tå naan adär tar hand om mitt utseende. Man kan int lita på mina egna händer.

Emma: Va e dähäär????
Sussu: men va fan, de e ju hårspray!!! helt vanligt hårspray..

efter att vi jobbat hårt i flera timmar bleiv e dags fö Netti, eftersom he va 4.3 2€s daan, men he skreiv ju sussu om rej, å ja ids no int lägg upp na bilder när sussu rej ha lagt, å di e betydligt betär än mina.


såå, på fredag va ja på jobb, sen hoppa ja i bilen å for ti Kristinestad för att spendera helgen där. oj oj vilken höjdare måst ja sej. had verkligen sakna matti, ari, anthony å sofia..
på fridaan när ja kom fram vart e ti hedee vanliga: kör runt i kstad utan att ha naating för se. men he va heilt mysigt. va å hämta matti å dennis från milibussen också, så tå had ja bilen full me karar. å två i milioutfit. hahah, ja som allti ha fundera va dömde väninnona ha dilla om tå di ha sagt att he e hett me milikläder på killar insåg nu att di kanski int had allt fö feil :D
å ari had spara skägg, na vadslagning va e frågan om, men ja tyckt han så miljoner gang betär ut me lite skägg i fejse. myki manligari. hahah

På lördag va e tippon, fåglin aka Night Bird som gälld. had 1,20€ när ja for ti kstad, så he va minst sagt knapert, men ja lyckast riktit bra trots min tighta budget. som killarna sa på förfesten "tå he kommer nytt kött ti tippon så i karana på som na gamar". he stämmd=allt fö myki gratis drinkar. har fortfarande några att hämt ut naagang.

hmm, idag ha ja ringt ett par samtal, och om ja har tur så får ja nya bilderna på fondis hemsida om några dagar, å bilderna från loreal jobbet kom nyss ti sähköpostin :)
jepp jepp.

ha de fint // eemmmmaaa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar