Söker du efter något speciellt vi skrivit om?

onsdag 17 mars 2010

money money money must bli funny

Jag har bittert fått konstatera att jag är fullkomligt pank. Men just konstaterade jag även det faktumet att jag fyller år om endast 23 dagar - nu är alltså ett ypperligt tillfälle att börja önska sig allt man inte har råd med!
Men vad? Jag har ju faktiskt allt jag behöver. Förutom ett jobb och pengar. Dessutom blir det nog svårt att klå glädjen över förra årets presenter - bl.a. systemkamera, telefon, massor med pengar och kläder och en resa till London...

Det enda jag för tillfället vet att jag behöver är alltså:





Btw, vill någon följa med på Jeppo-revyn "Hemlihuusi" med premiär i helgen? Soooomliga kan fixa fribiljetter till den säkerligen enastående pjäsen ;)
//sussu

3 kommentarer:

  1. Fribiljetter? :O ja ska, men int på premiären :)

    SvaraRadera
  2. e int sekär, ha int alls tänkt på de :) men antagligen ganska snart !

    SvaraRadera