Söker du efter något speciellt vi skrivit om?

söndag 7 mars 2010

saturday night

Jag & Enina back in the days!



Moroooo!

Idag har jag:
  • jagats av en tax
  • sett videkissor
  • lekt med Enina!
Vi har bl.a.:
  • sett filmen The ugly truth som Jimmys mamma tipsade om!
  • ätit karkki i orimliga mängder B-)
  • skrattat & gråtit åt gamla bilder (som de där uppe OMG va fuuuulaaa :D ), filmer och minnen
  • tröstsnusat
  • spelat sms-roulette och diverse andra trevligheter; jag ber om ursäkt till alla som ofrivilligt utsattes :D


Som ni alla vet så bjuder alla äkta bloggerskor på bilder på dagens outfit. Jag vill ju inte vara sämre. Här förevisar vi lördagkvällens partyoufit!

Jag
Smink&hår: VA E HE?!
glasögon: miu miu
tröja: skito karahuppari
halsduk: turkshop i London, 1 £
Enni
Smink&hår: lilla my
tröja: karahuppari is the shit!
byxor: joggare of course


-----------------------------------------------------------

Grattisgrattisgratttttiiiiiiiissssss åt både Kajsa & Gaby! Ta vara på det sista tonåret :D

Gonatt
//Sussu (& Enni)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar