Söker du efter något speciellt vi skrivit om?

söndag 7 februari 2010

when you look me in the eyes

Jag gör allt vad jag kan för att slippa börja skriva på min opåbörjade HK-essä som skall vara inlämnad senast kl 24, och författar således ett blogginlägg nu då för att kunna känna mig upptagen med "viktigare saker"!

Nanannanaaa det är söndag och det var fantastiskt fint väder idag och jag är fri från krapula, glad och pigg! Notera det sista ordet, jag är för första gången på måååånga veckor faktiskt utvilad! Sov tydligen bra inatt trots att jag blev slagen i fejset just innan jag skulle somna. Nå int kan man vänt sej nå annat än kvinnomisshandel då man e i närheten av dedär spurgu :D




På tal om kylskåp, det är värst vad det plötsligt dyker upp fina låtar precis allstans! Min spotify-playlist har utökat sig med säkert 20 låtar bara ikväll. "After silence, that which comes nearest to expressing the inexpressible is music" - Aldous Huxley. Fortsätter traditionen med att bjuda på dagens låt, bara för att den där är så nostalgisk och ger en massa flashbacks!
På tal om kylskåp 2, varför är jag alltid snål på salt och fet mat samt sötsaker på söndagar även då det enda jag har druckit dagen innan är vatten? Inbyggd mekanism?


Nu MÅSTE jag börja på min essä, TJ 1 h och 56 minuter, oops! it's the final countdown!
/Sussu

4 kommentarer:

  1. De va ju i misstag å ennu till i sömnen... ^^

    SvaraRadera
  2. hej hej, ni ha blivi nominera som en kreativ blogg av mej ;p kolla min sida fö mer info!

    SvaraRadera