Söker du efter något speciellt vi skrivit om?

söndag 14 februari 2010

nattens funderingar

Hejsan! Surprise surprise, jag har haft ännu en lugn hemmakväll och har blivit officiellt & permanent stämplad som en slö tråkmåns. Men vet ni, det bekymrar mig inte det minsta.


  • För tillfället är jag hyperaktiv och Nukkumatti syns inte till överhuvudtaget. Söndag är det väl också nu - alla hjärtans dag/vändagen/ valentine's day/ single awareness day. I alla fall, glad vad-man-nu-vill-kalla-det-dag kära läsare! :]
Jag bjuder på ett klotter-hjärta jag hittade bland mina HK-anteckningar, dagen till ära. (Hur bra kommer skrivningarna gå då jag istället för att anteckna alltid sitter och klottrar en massa skräp?..)




  • Jag vill också passa på att uppmärksamma att jag har världens galnaste, fjantigaste, gulligaste, sjukaste, roligaste och absolut bästa vänner och dedicerar denna låt till er - eftersom att man man gör så mycket crazy shit och har the best memories med er! That would be the best therapy for me. Vändag är det ju egentligen varje dag!
psst, klicka för större bild ^



  • Förresten, ifall det är någon som står i direktkontakt med årstidsgudarna eller vädergudarna får ni gärna framföra mitt budskap: låt det bli vår&sommar nu. Mitt humör påverkas så sjukt mycket av sol VS mörker och jag vill bara ha vår vår vår vår vår så jag blir 100 gånger piggare, gladare och socialare! Jag uthärdar seriöst inte flera snöiga dagar. Jag vill gå i vårskor och blommiga klänningar istället för ylletröjor och mössor, jag vill vara brunbränd och fräknig istället för gråblek och glåmig, jag vill vara solblekt blondin istället för fejk-brunett, jag vill ha ett sömnbehov på 7 timmar à la juli istället för 11 timmar à la januari!
Spot the difference!
vinter->vår = död->levande?


auf Wiedersehen!
//Susanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar