Söker du efter något speciellt vi skrivit om?

tisdag 2 februari 2010

snöhelvete

Just nu är jag så in i skogen förbannad på staden Jakobstad att jag inte vet vad jag skall ta mig till. Jag är arg för att jag ännu inte har fått mina 250€ ur stadens kassa, jag är arg för att hela simhallssystemet suger, arg för att de har gatubelysningen släckt då man behöver den som mest, arg för att stadens gymnasium suger och extra megasuperarg för att de för helvete int plogar domdär jävla vägarna!!!!


Jag var säkert en rolig syn då jag pedade till skolan idag. Oplogad väg. 20 cm snö. 2½ km till skolan inom tidsramen 7 minuter. GREAT. Jag kunde inte ens ringa ett klassiskt buhuu-det-är-så-synd-om-mej-kom-och-kör-mej-samtal till pappa för han befinner sig tydligen någonastans på businessresa. Kunde inte heller stanna hemma ännu en dag och sova till 14:30 som igår. Var illa tvungen att kämpa mej genom det nya ice age. Svor över allt man kan svära över och var seriöst nära att lägga mig ner i en snödriva och gråta.



Nåja, nu är jag trots allt här i skolan, har matrast och skall väl börja söka efter tjejerna.
OCH DET FÅR GÄRNA BLI vår NU, TACK. Vårig sötbror på bild!




//Sussu

4 kommentarer:

  1. de va som då jag gick till skolan, snön va upp till knäna på mej ! ;D

    SvaraRadera
  2. Nämen, du sku ha ringt mej!

    SvaraRadera
  3. ja tänkt ring dej Jenny men så börja ja funtsa att du kanske int börja samtidit :O

    SvaraRadera
  4. Nämen ååh... Ja kan skicka min läseordning åt dej så du vet när du kan få tag på mej ;)

    SvaraRadera