Söker du efter något speciellt vi skrivit om?

onsdag 17 februari 2010

Sporty Spice är trött nu

Hittade en perfekt bild i datorn inför penkkis! Jag och mina barndomsidoler vid Madame Tussauds -08... Reunion tomorrow i Jakobstads gymnasium, be there.
Hehe, jag har 11h på mig att skaffa likadana muskler som tjejen till höger om mig på bilden. Good luck chuck.


-------------------------------------------------------------------------



Det här viruset tar kål på mig!
Idag har jag äntligen kravlat mig ur upp sängen, rört mig som en sengångare och tagit mig till penkkis-genrep, alko och till Suusis för halar-pimpning. Då jag kom hem för en stund sedan var jag helt seriöst så trött och slut så jag bara föll ihop i en liten patetisk gråtande hög. Mitt ben krampar och hjärtat slår i otakt, jag tvingar i mig en äcklig twister-isglass och funderar på om jag skall orka hålla mig vaken och se på hockey eller om jag bara skall försöka sova.

Partyfeelisen bubblar i mig inför morgondagen men samtidigt vill jag bara sova i några dygn. Knepigt. Och min aptit accepterar inte ens vatten, så hur skall jag få i mig kissanminttu som väntar i kylskåpet...?
Jag är totalt kraftlös.
Nåja, jag klarar mig. Det gör jag alltid.
//Sussu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar