Söker du efter något speciellt vi skrivit om?

måndag 22 februari 2010

monday, lovely monday

Det vore rätt trevligt att vara en liten eskimå (för att vara politiskt korrekt; inuit). I det här vädret skulle det vara perfekt att gå omkring och mysa i mukluks eller sitta i en umiak och käka lite lax. Och förstås göra eskimåhälsningar/eskimåpussar. Lär dig här ifall du inte vet vad jag snackar om, "Pull back and smile at your loved one. You just made their day." :D


Idag hann jag redan tänka "Yes, snart är det helg!" innan party poopern inom mig erinrade mig om att det bara är måndag...
Nåja, jag har eeeeeeeeeen enda liten lektion som inte ens är en riktig lektion under hela veckan så i princip är det helg hela tiden. Det är synnerligen behagligt att vara ledig, jag njuter för fullt. Jag har redan 1000000 planer för de närmaste veckorna. Love it.
Och det här är nog en riktigt bra måndag trots irriterande apelsintant och bedrövlig hockeyförlust.

//Sussu
PS playing right now: Signs

1 kommentar:

  1. ja, int kuna man tro att läslovet ändå kunde börja så skönt o bra ;)

    SvaraRadera