Söker du efter något speciellt vi skrivit om?

lördag 6 februari 2010

sick and tired


Jag sov 14 h inatt och har varit vaken endast ett par timmar nu. Blöder näsblod nonstop, är blek som ett lakan och har en känsla av att ha 4 köksknivar instuckna genom huvudet. Vågar inte ens vrida på huvudet eftersom att det känns som om jag svimmar då av yrsel.


Jag tar alltså en ensam kväll hemma istället för partaj, och får förstås bara skit för det. Förstår inte varför jag överhuvudtaget måste försvara det beslutet. Det kommer fler lördagar. Tycker faktiskt det ska bli riktigt skönt att ligga hemma med en kopp te och nån bra film. Får kanske tillochmed te-sällskap av Blondie som inte verkar vara på partyhumör.



Nu har jag fiilis att spänna upp ett stort akvarellpapper och klotta riktigt ordentligt med vattnet&färgerna à la Eva Permans högsta drömmar. Detta till tonerna av dagens låt.
Over and out,
Sussu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar