Söker du efter något speciellt vi skrivit om?

måndag 15 februari 2010

lägesrapport

Tar tillbaka det jag skrev igår; pappa har inget övermänskligt immunförsvar. Nu ligger alla 5 i familjen halvdöda. Stackars kissekatten går omkring och är totalt förvirrad då ingen orkar busa med honom eller ens fylla hans matskål!

Ikväll har jag för första gången på 1½ dygn fått i mig några klunkar vatten, framsteg framsteg... Skulle göra vad som helst för att kunna äta lite också, man blir obehagligt svag utan mat. Klarar inte ens av att gå ner för att hämta t.ex. febertermometern och inte finns det någon man kan ropa på heller som kan hjälpa en eftersom att alla är i samma situation. En betjänt (som är resistent mot detta virus) anställes omedelbart!


Men trots att jag inte gör annat än mår illa, svimmar, feberyrar och sover är jag på så jäkla bra humör, märkligt! Lyssnar på owl city och drömmer mig bort! Ibland har man en sån där härlig känsla av att man har så mycket roligt framför sig. Eller så har min hjärna kortslutning av den höga temperaturen och vätskebristen, jag vet inte. :D Hur som haver, nu närmast i framtiden har jag penkkis att se fram emot och angående det så efterlyser jag ett par fula träningsbyxor att låna till en viss programpunkt! Ni vet, antingen av såndärnt äckligt sammetsliknande tyg som var coola i lågstadiet eller så vindtäta. Helst med ränder på sidorna. Hög midja måste de ha också. Något i den här stilen;
Jag har letat igenom garderober och loppis utan framgång så hojta till ifall någon har ett par till utlåning :]


bläää hejdå
// sjukling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar