Söker du efter något speciellt vi skrivit om?

onsdag 3 februari 2010

Good morning!

Hoppade upp ur sängen kl 06:45, pigg (hrrm) och glad. Hörde riktigt Kanye Wests Good Morning inombords. Åt, duschade och orkade t.o.m fixa trollhåret, sminka mig och dra på mig high heels efter alltför många dagar som osminkad, joggarklädd spurgu med bad hair day(s).

Anländer 8 till skolan och upptäcker att vi inte har någon lektion. Jag börjar tydligen 12. Awesome. Blev några extra kilometrar att cykla hem (och tillbaka ännu idag), men iaf har dom plogat HÄLFTEN av vägen nu, framsteg.



Inställt lunchande idag också, vilket betyder att jag inte har någonstans att äta och inte heller någon mat hemma. Trots en usel start på dagen är jag på lika bra humör som Kanye ändå. Good morning, on this day we become legendary! :)
puss,
Sussu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar