Söker du efter något speciellt vi skrivit om?

lördag 13 februari 2010

Fröken ambivalent

Hejsan.
Fredagen har inte tyckts kunna bestämma sig för om den skall vara en superbra eller en superdålig dag och slutresultatet är en konstig hybrid av bra och uselt humör.
Åtminstone är TK:n överstökad och säkerligen blir den godkänd. Jag är ett steg närmare studenten - även om det ännu är 10 månader (herregud) kvar tills det är jag som står där med den berömda vita mössan.

Gaby & Jenny, abilicious!


Voilà, här är JG:s supermysiga abi-kläder! Byxorna är världens skönaste och t-skjortan är ju catchy. Tyvärr är hupparin alldeles för stor för mig, som man ser på bilden är den typ 3 ggr så stor som t-skjortan som är helt lagom... Men som Suusi sa så ryms man ju flera i den då, va nu de sku va bra för :D


Nu e ja tröitto åså sku ja som ba vila ha na goo ti ita nu mesama!

Men jag skall försöka hålla mig från kylskåpet.. om cirkulus 9 h bjuds det ändå på brunch hos the girl next door!
puss
//Sussu
PS. humörförbättrare DS.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar