Söker du efter något speciellt vi skrivit om?

söndag 14 februari 2010

inget vidare!

Jag har jobbat hårt under helgen för att undvika mina mindre krya syskon men mina ansträngningar var förgäves. Vinterkräksjukan är ett faktum även för mig,och mamma, nu. Helvete.
Fyra femtedelar av familjen ligger febersvettiga med plasthinken i högsta hugg, stackars pappa (som tydligen har övermänskligt bra immunförsvar) får passa upp oss alla.

Inte ens vitpeppar & ingefära räddade mig


Nåja, det här skall väl vara snabbt övergående (enligt Wikipedia, haha) och antagligen hinner jag repa mig till provveckan och absolut till torsdagen; PENKKIS! :)

hejdå.
//Sussu

2 kommentarer:

  1. Man skall vara hemma minst 2 dagar efter att man kräkts sista gången, annars smittar det.

    SvaraRadera
  2. jaja, de e ennu 3 dar ti penkkis :)

    SvaraRadera