Söker du efter något speciellt vi skrivit om?

söndag 24 januari 2010

söndagens överlevnadsstrategi

Kan man förfrysa hjärtat? Var rätt kallt under stjärnhimmeln ( =en enda stackars stjärna :D ) inatt trots värmande sällskap.
Hur som haver, mitt hjärta failar åtminstone av någon anledning idag. Har en vilopuls på hela 124, och ungefär varannan minut hoppar det över ett par slag för att sedan slå riktigt ojämnt och hackigt i ca 10 sekunder. Wtf. Behöver ja nämna att de e ganska creepy. Har varit med om dethär förr men det är länge sen så ja vet int va som e på gång nu riktit. Om jag dör är det på ert ansvar att jag blir kremerad, kära läsare.


Hmm, har dessutom fått vad som känns som en inflammation i höftlederna och i kombination med hjärtspökeriet antar jag att jag högst motvilligt måst skippa dagens träning :( bäst att försöka ignorera skolstressen också. Åtminstone har jag författat ihop 2 essäer i hälsokunskap nu under ett par timmars kreativt ryck och det är skönt att ha det gjort.


Tänker tillbringa kvällen med lugn musik på spotify, och kanske i sällskap av mina älsklingar. Mina favoritmän Ben och Jerry. Jag vill gifta mej med dom tror jag. Bohemian raspberry & New York super fudge chunk är smakerna som väntar i frysen. Tack mamma.

//susanna

2 kommentarer: