Söker du efter något speciellt vi skrivit om?

tisdag 5 januari 2010

MORJENS PERKELE BLOGGEN

hm.. idag ha ja klippt mig. int bara he! ja ha klippt pannlugg. ja tror ja halder på ti döö, men he roar nog me lite att si alla chockade miner. fast hemma märkt int nån nånting. ja kom in genom dörrn, ställd mej å posera me nya frillan å va fick ja fö svar "ööh, ha du allti had todee pannlugg?"-camilla.
nice! tusen taxar ti katti, som rädda me från att bli Robert Wells.



Mitt nyår bleiv fira på annat håll i år, å int fan va e na rokogari fö he int :)
ja måst sej att he vart bättre än förväntat, ja nämligen hatar nyår å allt va he star för.
jag å kasper for först ti vasa, hinda va tär en stund, ca. 5-6 tiden på kvälln, å vips så bleiv e ändringar i planerna. KRISTINESTAD NEXT.
va på middag hos Harry å Lena, drack en del, drack lite meir, kasper slockna, ja korka rosén. smarrigt. tolvslage fira vi på gården, me släkt å vänner.
efter många om och men så satt vi i taxin på väg ti centrum, tyvärr bleiv e tå tippon igen, men betär he än ingenting. klart roligt had vi, tills thomas bleiv utsläng, å jag va in å hota vakten lite. tå bleiv jag å utsläng. hmm..
så läng vi vänta på taxin tibaks ti hembyn Lappfjärd va ja å snacka me mina vänner från polisen. fråga snällt om ja sku få blå i deras "promillemanick", di fundera att ja såg så nykter ut, så ja va tvungen att föklar på ett artigt sätt att hödu NÄÄ, ja e fuller. men tydligen int så farligt. har för me att ja sku ha blåst 1,6 e int riktit säker, eller så vare 1,06. hmm.
efterfest hos dennis, minns int så myki meir än skumppa från he. yeah.



hare/ EMMMMMAAA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar