Söker du efter något speciellt vi skrivit om?

söndag 3 januari 2010

Nytt år, nya tag


Cha chaa! Gott nytt år till alla bloggläsare (ni e ju såååååå många) !
vill börja med att rikta ett stort tack till Jimmy som var gästbloggare och skrev ett så fint inlägg här under nyårsnatten! ;)
När vi ändå är igång med tacktalet vill jag skicka mina varmaste tankar åt Katie Force som körde oss till Vasa under nyårsaftons morgon och hem igen på nyårsdagens kväll. Dessutom begav hon sig ut i kylan och köpte fazers blå åt oss under den stund i livet då vi behövde det som mest (=5 tjejer med aningen hangover å sömnbrist). Fantastiskt. Hennes syster som lånade ut sin lägenhet åt oss är ju förståss också fantastisk.

Nyårsafton var råddig, hektisk och väldigt rolig. Skumpan räckte till, sällskapet var trevligt och ingen slocknade innan 12-slaget. Finemang. Nyårsafton sägs ju vara en spådom om hur det nya året kommer att vara överlag, och isåfall har jag ju ett intressant år framför mig! Faktiskt har dehär nya året börjat riktigt bra. Positiviteten är på topp nu.


Idag försökte jag vara hurtig och stiga upp redan halv 11. Mindre lyckat med tanke på att jag somnade ca halv 7... Halv 12 var jag iaf uppe och riktigt pigg faktiskt. Dagen har bestått av kaffe me Suus&Katie, efter det har jag för första gången i mitt liv (!) spelat wii, sen kaffe igen, med vanttjuven denna gång. Gick hem, blev kall, nu väntar bastu. Härligt! Trevlig dag som får ett mindre trevligt men nödvändigt slut: kemipluggande.
Tjingeling!
//Sussu

1 kommentar: