Söker du efter något speciellt vi skrivit om?

tisdag 26 januari 2010

chill therapy

Jag undrar i mitt stilla sinne varför min kropp inte är med på noterna då jag försöker vara positiv. Hjärtat slår fortfarande märkligt, ryggen värker, lederna är stela, astman bråkar och nu värker huvudet&magen också och allt detta gör det omöjligt att vara pigg, glad och trevlig...


Kesäkuntoon å beach-10 måst ligga på hyllan ett tag nu. Jag hatar att vila. Avboka just, motvilligt, kvällens afro power vi gymmet och far istället ut på photo session med min Canon-partner in crime. Mörkerfotografering kan bli najs. Före de ska ja hinna städa å handla å skriva franska texter å laga läxor å baka bröd å bullar å laga mat å... hmm, I seriously need a chill pill.


/Sussu som länkar allt idag utan att veta varför

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar