Söker du efter något speciellt vi skrivit om?

söndag 31 januari 2010

86400 seconds

Sha sha! Det har blivit lite glest med updates här de senaste dagarna, jag har helt enkelt varit för upptagen för att tänka på bloggen. Har levt livet istället, tror jag.




Igår blev det som skulle vara den lugna tjejkvällen hemma till något som var spontant inmundigande av diverse ädla alkoholhaltiga drycker i sällskap av en massa hockeykillar å Suusi. Jag och Suusi konstaterade att det är betydligt mindre dramatiskt och förvånansvärt intressant att tillbringa en kväll med förfest+melody (MELLEN) tillsammans med ett helt gäng snygga killar istället för det vanliga shacket. No offense :D

slutligen, 2 av gårdagens favoritcitat:
"men hee ju KUUUUL ti va lessar fast man int sko tro he!" random tjej
"Jamen tänk va bra, vi får ju tre eller fyra killar på var!" Suusi, angående att vi va enda tjejerna på stället.. she has a point!

-----------------------------------------------------------------------

Denna dag har bestått av en massa myyyys :) Nu skall jag dra min kreativa slutspurt och göra klart allt skolarbete innan jag återgår till sängen. Enda som fattas nu är rökt lax samt hallon, som av någon märklig anledning känns sjukt lockande nu. Kan nån snälla stilla mina cravings genom att ta hit ovannämnda födoämnen, så blir min söndag totalt perfekt? thaaaanks.

Slutklämmen: dagens låt. Lyssna på orden och ta till er.
//Sussu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar