Söker du efter något speciellt vi skrivit om?

onsdag 2 december 2009

Vem tog mitt körkort?

polisen tog mitt körkort.. my drifting days are over, åtminståne 1-6månader. ajajaj dumma farbror blå. grovt äventyrande av trafiksäkerhet my ass!nåjåå, nu blir de då altså att fara ti polisstationen på lite prat, å hoppas på de bästa. å en mysig böter på 132€ yeees. int e de mitt fel att min höger fot e tung, jääääääävligt tung. pappa bara skratt när ja kom hem "Ahahahahahahahahhahah du e no pappas flicka du!" jåå-å hans jävla fel att ja e utan körkort. ja e frustrerad nu, sku bara vila skriv om dähär, men har nog int så myki ti koma me. it was only a matter of time, men längre än en månad had ja no tippa ja sku ha kvar de. å ja har ju några saker som ja kan få ner de nån månad me, som att ja måst ti skolan, jobbe och att mina föräldrar e skilda ska tydligen å vara ti nytta. MEN 1-6 månader e fel, ser man på polisens hemsida står de nå helt annat


jåå, helgen va riktit trevlig, tills slute åtminståne. Moa verka va nöjd me vår present, och ölspele va en höjdare fö tillfälle iallafall. Melody va dock allt fö packat, men va kan man fövänt sej på lilla jul? de måååst ju firas.
hmm, så hur blir de me abi-resan??? tycker man sku bord böri göra nåt åt saken snart.. ha prata me min pappas fru, resetanten själ, å hon had massor me bra förslag. måst ta en funderare. hej baa

//Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar