Söker du efter något speciellt vi skrivit om?

onsdag 23 december 2009

Merry X-mas!

Hejsan. Emma e lite oaktiv här tycker ja, så ja får väl va desto aktivare å kläm hit ännu ett inlägg.. :)

Fick av en slump syn på en artikel på aftonbladet som handlade om sexdrömmar. Int ska man ju ha nå hemligheter nuförtiden på bloggen, allt ska avslöjas på internet så ja kan ju berätt att ja drömd förra natten att ja had sex me en ful å elak å hemsk grek. Hehe. De va nån Emmas bekant som ja aldri förr had sett, han va skitäckli å de va totalt motbjudande. Men iaf, i artikeln står det såhär:
"• Sex med någon du inte borde ha sex med.
(...) Var det bara en dröm så behöver det inte betyda att du är tänd på den personen. Alla människor symboliserar något i dig själv, menar Astri Hognestad: Är mannen i fråga en person du inte gillar, eller rent av starkt ogillar, kan det vara ett tecken på att du behandlar dig själv illa."


Kanske de stämmer. Ja e no int så snäll me mej själv.. Ja ska gottgöra mig me att ge mig själv en julklapp. Ska använd upp mina sista pengar på lite nya kläder samt kroginträde på juldan.. ;) Finfin julklapp. Å joo, nå god vietnamkäk ska ja köp å. Min diet består för tillfället av julgodis å vegetariska skinksmörgåsar (mami laga vege-julskinka ba fö min skull <3) å ja blir lite äcklad å illamående. Nu e de btw 4 minuter kvar ti julafton.
GOD JUL! :)
//Sussu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar