Söker du efter något speciellt vi skrivit om?

torsdag 3 december 2009

tjat å klagande

Jag vet inte om jag vaknar på fel sida varenda dag eller vad det är. Den här dagen har varit riktigt rutten, men jag försökte pigga upp mej själv med att gå ut i det fina vinterlandskapet lite. Nåja, kameran dog å huden på händerna sprack av kylan och började blöda men några bilder blev det väl.

Hmm, jag har även tagit en powernap, städat lite, hört på feel good-musik men nää den här dagen har tydligen bestämt sej för att vara skit. Inte ens Ben&Jerrys glass lockar.



Every day is like sunday.
Jag vet inte riktigt vad jag vill ha sagt med det här blogginlägget. Vill bara klaga lite. Men om ni har lust att komma till södern/lappland med mig inom de närmaste typ 3 veckorna så ring mej. Helt på riktigt, annars far jag ensam. Har ni nåt annat kul på gång så ring då också. Förslag mottages tacksamt, jag behlver lite positivitet.




Imorgon lämnar jag jeppis för att tillbringa ett par dagar på hemlig destination. Mest sugande. Men lite skönt. Hotellfrukost. Hejdå.


//sussu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar