Söker du efter något speciellt vi skrivit om?

fredag 18 december 2009


random självporträtt à la 1994/1995, grön i fejset å allt!

Jag har feber igen, snüft. fanfanfanfanfan. Jag är ju van, det kom ju inte som någon överraskning direkt med tanke på att jag har feber varje vecka p.g.a alla halsinfektioner, luftrörsinfektioner, svininfluensor å annat ja drar på mig. Immunförsvaret på topp alltså.
Grejen är ju bara den att vi imorgon ska festa som om det inte fanns någon morgondag!! Hmm har nu max 21½ h på mig att vara helt frisk å pigg. Skall hälla i mig minst 3 liter vatten, ta dubbla multitabs å dricka en ordentlig kopp finrexin nu innan jag slänger mig i soffan och försöker vila. Snälla gud eller allah eller tomten eller änglarna eller mamma eller suusi eller bloggen eller supersnällasilversara eller obama eller någon gör så att jag får sova inatt, för en gångs skull <3


Återkommer senare, har en massa intressanta skriverier på lut. morjensperkele
//Sussu suu supituu sulbericki sulberskucku sussu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar