Söker du efter något speciellt vi skrivit om?

torsdag 10 december 2009

Julpynt

Även bloggen måst ju julpyntas, right? :) tyckt min lilla tomte i köksfönstre sku pass bra här!


Jag försöker få julstressen att försvinna och istället frammana lite julfiilis. Lyckas ganska bra. Luciaprogram i skolan idag. Faktiskt första, och sista, lussetåget jag ser i kära JG. De va.. njaa. Men visst är jag tacksam för att för första gången sedan 3 år tillbaka slippa se dom glittriga, sjungande lusseflickorna från en obekväm sjukhussäng, med diverse slangar, nålar och elektroder fastkopplade i mig. Det är knappt jag minns hur det är man skall fira jul? Väldigt ovant att vara hemma i december..




Delar med mej av lite feelis genom julmusik:

Tänd ett ljus - skön video :D
Julen är här - ÅÅÅH LÅGSTADIEMINNEN <3
Jingle bells rock - ur Mean Girls! Planera no ti dra dedär på julfesten, lr va tjejer? :D
Santa Baby
- min favoritjulsång! Dessutom me klipp från Gossip Girl :D
Do they know it's christmas
- den här hör ju till på jul!
Thank god it's christmas - Queen!



Puss!
//S.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar