Söker du efter något speciellt vi skrivit om?

söndag 20 december 2009

sunday bloody sunday


hej alla bloggläsare (which means jag&emma?)

Hade en riktigt toppenkväll igår! Feelisen är fortfarande på topp, har endast mkt lite stegring å inget krapuleras :) Kvällen inleddes dock mycket dåligt; redan då jag klev ur pappas bil flög jag mkt graciöst omkull på den glashala infarten ti skolan. Vackert. Bättre blev det inte av att jag hade stegring, alla mina vänner var pretty skitsura på varann, på livet, på kärleken, på PMS eller whatever å dessutom sög skolans julfest lite smått. Sen blev det nog mkt bättre. Chillade först hemma å såg på barnprogram med bror, slängde i mig ett par panadol (jaa, man får nog ta zapp500 i samband med alkoholkonsumtion såvida man inte lider av skrumplever) och böt till ett par lägre skor. (10 cm iställe fö di 12 ja hadd tidigare under kvällen..) For först ti Enbackas, glöggeliglögg, innan vi fo ut!

Sku ja skriv en fullkomlig partyrapport sku de bli en text som tar ca. 4 h att läsa igenom, drar ett kort referat i punktform (som förövrigt antagligen är oförståeligt för de som inte var där eftersom dethär består av en massa insidejuttur) bara, voilà:
- Katie Force aka Katrina heter nuförtiden Kåtrina
- kvällens låt: Pitbull - Move shake drop
- LIVET RUNT FÖRTTI ASSÅH
- misslyckade vessa-raggningar med livrädda 16-åriga pojkar
- Suusi: "hej vitsi där e tandkräm! ja ska äta lite!" Sussu: "...WTF?!" Suusi: "vaad? de e ju gott!"
- smörgåsfeelis
- "hands all over the place" :D
- dans me shacke på stolar å bord vi melody. whatttaaa.
- "aaaa men stuuureplaaan ni veet!"
- pinsamma avslöjanden som bl.a. om emmas födelsedagspresent
- Pampas matchmaking à la Sussu vaar igång igen, ja sku no ivrigt para ihop alla jag känner :)




Har kommit på att det är just under röjiga utekvällar man märker vem som verkligen e ens vänner. Liksom okej, folk är fulla, men dom behöver ju ändå inte ignorera sina "vänner", lämna dem ensamma, skita i dom eller härja åt dom av ingen orsak!
Credits ti Suusi fö att man allti har roligast då man bajlar me henne! :D

hejsvejleverpastej
//S.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar