Söker du efter något speciellt vi skrivit om?

fredag 18 december 2009

bota mej, tack

hihihihi hej ja e tillbaka igen. Jag kan riktigt se era lyckliga leenden framför mig. Kan inte sova pga feberflummet. Min normala temp är ungefär precis 36 grader. Jag är sjukt känslig och redan vid 36,9 brukar jag hallucinera, vingla runt och svettas som en gris. Just nu har jag 38 men jag fryser vilket alltså tyder på att tempen stiger ännu mer... Suck. Jag har dessutom bl.a. märkliga röda utslag på kroppen, svårt att andas, migrän och otroligt svullen hals.
Har försökt diagnostisera mig själv. Månne det är mässling. Eller malaria. Märkligt med tanke på att jag är vaccinerad mot det första och inte har varit i något tropiskt land och smittats av det andra.




mahhahahha 5 minuters tankeflöde:
- finns det månne djur (eller människor?) som äter upp sig själva?
- tänk vad häftigt om alla händelser i ens liv skulle ha bakgrundsmusik. Varenda liten tanke eller känsla eller diskussion eller plats sku ha ett soundtrack. Man kanske skulle bli lite trött i öronen. Jag skulle uppfinna ett ljudlöst läge. Jag har helt på klart vilka låtar som hör till vilken sak i mitt liv. Denhär låten är definitivt Paviljongen. Dethär är helt klart buss/bilresa på väg mot lappland å rännas. Denhär då jag får ett emotionellt sammanbrott och typ dumpar min (för tillfället oexisterande) pojkvän. Denna spelas då jag dör eller begravs. Osv.
- hahah tänk att jag åt tomat idag? jag hatar tomater. tomater - tomtar, ett E extra, runda och röda
- minnesbeta. offer för förbannelsen. fniss.
- dehär e lite som en gratis, alkoholfri fylla ju!
- ska ja kanske baka jullimpa åt mommo å moffa...
- ja ska ännu nångång i mitt liv slå till någon i fejset med en stor å slemmig fisk!
- neeeeej hu ska ja kuna lämna in hissarapporten åt stefan imåron då ja int ens ha börja på den?!
- borde ja kanske böri ring ti medicenter å boka tid ti operation
- staden Jakobstad är skyldig mig 240 euro! Mellandagsrea kanske.. eller så sparar ja de ti Abi-kryssningen (mums på den)
- är jag kulturell då jag läser en bok per natt och ser en film per kväll?
- ja vill ju på bodycombat å zumba. nuuuuu!
- undrar hur sjuka tankar folk egentligen har? typ märkliga fetischer.
- fatta va kul de sku va att återuppleva en dag som rebellisk och patetisk 14-åring.. oh those days
- Hydrowax: Örjan, spökhuusi, ambulansen, tomten Klas :)
- Empire state of mind i huvu
- halleluja moment!
- det ser inte lovande ut
- borde jag skona mina vänner och bryta kontakten med dem för att bli eremit?
- ååh, typ ½ år till interrailing <3




Nu ska jag nog skona bloggen och eventuella läsare från mitt flum. Borde hälla i mig min flaska rödvinsglögg (me chokosmak!!) å somna in hejdå hejdå farväl auf Wiedersehen adieu ciao hejtå bye morjensperkele sha shaa
//yo mama (Yo mama so fat people jog around her for exercise)

1 kommentar: