Söker du efter något speciellt vi skrivit om?

måndag 12 april 2010

quel bon week-end!


Hej på er!

Lördagskvällen spenderades som sagt med en liten födelsedagsfest i goda vänners lag. Jag hade riktigt roligt! Kvällen innehöll allt obligatoriskt; både skratt och gråt, djupa diskussioner, ölspel, lite drama, feelismusik, god mat och goda drycker, den lokala sevärdheten Melody och framförallt awesome människor! Finfina presenter fick jag också, tack :)))

bjuder på några bilder:








sällan någon har efterfest med min kamera 6 på morgonen och producerar 20 obegripliga, suddiga bilder! :D



Söndagens program i ett nötskal var plättstekning, chill, facebook, bio, sandsund, facebook. Skönt. Nu har jag tvingat mig själv att hålla mig vaken till 00:00 för att kunna boka in mig på ett par pass vid gymmet och somnar snart med huvudet på laptopen... Om 5½ timmar borde väckarklockan ringa och det blir dags att masa sig till en inte speciellt efterlängtad gymnastiklektion i skolan. Ifall jag känner mig själv rätt kommer jag halvsovandes sjukskriva mig då jag vaknar, slänga ut telefonen och därefter fortsätta sova till åtminstone 12 :)
/Sussu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar