Söker du efter något speciellt vi skrivit om?

söndag 4 april 2010

namnamnam

Hej på er!
En bra söndag rullar på. Morgonen inleddes med en delikat (enligt min egen åsikt i alla fall) lyxfrukost som jag dukade fram åt alla varelser som befann sig i huset. Dessutom, vägen till mannens hjärta går genom magen sägs det ju, månne det är en fungerande taktik?
Anyway, jag konstaterade att jag nog borde börja äta frukost oftare. Man orkar så mycket bättre och är på tusen gånger bättre humör när blodsockret inte är nere på bottnen :)


--------------------------


Hahhah, ja känner mig aningen förolämpad av Spotify:
Artists you may like:
The Fray (jepp)
Daughtry (jepp)
Metro Station (jepp)
The All-American Rejects (nåjo)
Oasis (nåjo)
Miley Cyrus (WTF?!?!?)


:D

---------------------------------------


Jag som skulle klara av en godisfri påsk sitter nu och knaprar på chokladägg, shame on me. Nu blir det att dammsuga våningen till en mer astmatiker-anpassad nivå, hoppa i duschen och planera parteeey! Go shawty, it's your birthday, we gon' party like it's my birthday!
Tjingeling!

/Sussu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar