Söker du efter något speciellt vi skrivit om?

tisdag 6 april 2010

motgång föder medgång

Did anyone say LAUDATUR... AGAIN?! WIHUUUUUU!!!!!!!
(Nu är jag i princip student med 4 skrivna och godkända ämnen, gissa om det suger att gå kvar ännu till december...)



En ganska stor del av mig dör om inte lärarnas poängsättning håller. Please studentexamensnämnden, make me happy :) Som grädde på moset ryktas det om eventuella sommarjobb. Dessutom är jag peppad för min träningscomeback efter några dagars påskuppehåll. Födelsedag och party på inkommande. Recensionsuppdrag som skall påbörjas kan möjligtvis ge lite klirr i kassan. Mamma kokar potatis åt mig, vardagslycka. Jag har hittat oanvända, snygga och bortglömda kläder i garderoben. Pengarna i börsen har mirakulöst förökat sig utan att jag har rört ett lillfinger. Jag har tydligen krympt lite grann, passligt inför beachsäsongen som så småningom inleds. Jag har tillbringat en vecka med en härlig nörd som får mig att skratta även när jag mår usligt.
Kort sammanfattning; det går bra nu, kompis det går bra nu. Today's a good day.

Dagens låt.

/Sussu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar