Söker du efter något speciellt vi skrivit om?

onsdag 14 april 2010

MURPHYS LAW!!!

Jag dör lite grann. Ganska mycket. Min dator har varit lite trög på sistone, så idag tänkt jag att det nog börjar vara dags att kopiera alla filer till min externa hårddisk för säkerhets skull. Jag knäppte på datorn, öppnade förpackningen med hårdskivan men innan jag hann göra något alls så *POFF* slocknade hela datorn och nu vill den inte återupplivas. TYPISKT. Bara sju års fotande borta... Tiotusentals bilder, filmer och minnen.

Familjens övriga datorer är dessutom så långsamma så jag tvivlar seriöst på att det ens är lagligt att ha en så slö dator. Den här har dessutom märkliga ljud för sig så man måste slå till den ordentligt varannan minut, haha.

Nu tröstäter jag godis :[ och behöver arbete mer än någonsin. jobb=lön=pengar=ny dator.
/Sussu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar