Söker du efter något speciellt vi skrivit om?

torsdag 5 november 2009

Sussu bloggar!


Halloj, eftersom att Emma presenterade sej så fint vill ju inte jag vara sämre.
Jag är alltså den blekare av oss två, den oäkta brunetten som nuförtiden är glasögonorm, eller naughty secretary om man så vill. Jag äter inte djur (räkor räknas inte som djur), jag gillar att städa och kör inte bil. Jag överkonsumerar fazers choklad och söker jobb för tillfället!


Btw, fr.o.m nu kan vemsomhelst kommentera våra fantastiska blogginlägg, även anonymt. Så skriv, skriv, skriv!

Något partyreportage blir det inte på ett tag, inte från mig iaf. Har tänkt ta en lugn helg, har bl.a. bastubad me flickorna å shopping inplanerat. Säkerligen blir det några varv till LBB, fredrika å Netti också!
Nu håller jag på fryser ihjäl, ska snart knappra sömnpiller å fa å värm mej under täckena mina :)
Ciao!



//Sussu

1 kommentar:

  1. konstigt nog gillar jag också att städa, det känns så bra:D

    SvaraRadera