Söker du efter något speciellt vi skrivit om?

tisdag 24 november 2009

Little fish big pond



Dom 2 sista som hade kvar lite hopp har nu definitivt förlorat det och jag känner mig som en oönskad utomjording som har kraschlandat på jorden och inte slipper hem till Mars... JA ORKAR INT.
Idag har jag blivit sviken, missförstådd, sårad, jag har inte blivit trodd och hörd och jag har haft ont och jag har inte kunnat andas och det här är bara en dag i en lång rad dagar och jag orkar inte och jag vill sova och jag förstår int och jo jag vill vara glad men vet ni jag är trött och vet ni hur lätt det är att lägga ett fejkleende på läpparna och snälla låt mig sova nu.


-------------------------------------------------------


Ja vill va liten, kanske 5 år gammal. Ja vill bli tröstad med saft och kex och någon som torkar bort tårarna, jag vill att livet skall handla om rosa kjolar och plastgungor och en ny cykel och flätor i håret. Jag vill att det jobbigaste i livet ska vara att Barbie har tappat en arm eller att jag råkar måla blommor med fel färg på tuschpennan.


PS. lite nytt utseende på bloggen också, ska fixa de ännu lite men hope you like it.

//Susanna

1 kommentar:

  1. voi sussu. hoppas de blir bättre!

    jag brukar också känna detdär om att vara liten.. sku vara så enkelt..

    SvaraRadera